w godzinach 11:00-13:00 na zoom - zapraszamy!
Serdecznie zapraszamy przedstawicieli beneficjentów na spotkanie organizacyjne pt. "ODPRAWA" przed realizacją projektów, które odbędzie się 17 czerwca w godz. 11:00-13:00 na zoomie (link poniżej).
Podczas webinaru opowiemy o poniższych wątkach:
- ważne daty w programie
- treść umowy, obowiązki realizatora
- możliwości przesuwania kosztów w budżecie, zasady podpisywania aneksów
- tryb wprowadzania/zgłaszania zmian w trakcie realizacji projektu
- księgowanie
- obowiązki promocyjne w trakcie dwóch tyg. realizacji
- materiały edukacyjne i gadżety promocyjne, które otrzymacie od nas
Będzie też czas na zadawanie pytań.
Zachęcamy, żeby wziąć udział w spotkaniu, mamy nadzieję, że wesprze Was ono w realizacji projektów. Spotkanie przeznaczone jest dla osób z Waszych zespołów, które czuwają nad wspomnianymi wątkami. Może w nim uczestniczyć dowolna liczbą osób z danego ośrodka.
Link do spotkania na zoom: https://zoom.us/j/97967444496?pwd=ZgZAtBNDjn9Z7XcAPqWJEr9H9jwoab.1