Graszka Kopeć
Miejsce zamieszkania: Warszawa
Chcę realizować Lwt w: całej Polsce
Role, które mogę pełnić w projekcie: osoba koordynująca, osoba prowadząca warsztaty, wsparcie merytoryczne przy tworzeniu koncepcji, dokumentacja video
Bliskie mi obszary: teatr ogólnie, improwizacja, teatr radiowy/słuchowisko, teatr dokumentalny, performance, literatura,
Lubię pracować na styku form i łączyć je. Jestem aktorką i pedagożką teatru, głównie zajmuję się teatrem włączającym, czyli opartym na zasobach grupy i wymianie doświadczeń.
Realizowałam 4 latoteatralne półkolonie, w trzech z nich oprócz prowadzenia warsztatów z dzieciakami byłam współodpowiedzialną za koncepcję merytoryczną projektu i całokształt pokazu finałowego i dwutygodniowych spotkań z dzieciakami. Współpracuję przy podobnych projektach włączających dzieci i młodzież w twórcze, oddające im przestrzeń działania m.in. z Sinfonia Varsovia i szkołą Most oraz współtworzę projekty ze Stowarzyszeniem Pedagogów Teatru, którego jestem członkinią.
Dwa lata temu skończyłam Pedagogikę Teatru na Uniwersytecie Warszawskim. W duchu pedagogiki teatru pracuję od lat z różnorodnymi grupami; z przedszkolakami, młodzieżą, dorosłymi i bardzo dorosłymi. Wciąż popełniam błędy, a wtedy uczę się najwięcej ;)
Lubię pracować w nowych obszarach i uczyć się, Nie jestem związana etatem, więc jestem dyspozycyjna (łatwiej się dopasować) czasowo oraz lubię pracować z dziećmi i młodzieżą i traktuję to poważnie, chociaż nie brak mi poczucia humoru. Jestem entuzjastką.
To jeden z najlepszych programów, w jakich pracowałam, który stale się rozwija i ulepsza swoje procedury. Lubię pracować z dzieciakami i młodzieżą, lubię dwutygodniowe procesy, ale również jednorazowe warsztaty, bardzo bliskie są mi założenia pedagogiki teatru i w ten sposób lubię robić teatr.
Lubię odkrywać nowe rozwiązania i stawiać nowe pytania do przegadanych tematów. Lubię współpracować i rozgrzebywać zagadnienia na nowo. Interesuje mnie szukanie inspiracji w literaturze, w biografiach, w przyrodzie, w relacjach, w emocjach, w pojęciach.